iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Isnin, 15 Jun 2009

sementara menunggu kenduri kekah-Jom kita Pi Cari Patin-Hasilnya Mengecewakan tapi tidak Bagi Aizad dan Gimie..14Jun2009

Tengah dok fikir nak pergi Lubuk Arowana ke Tanjung,akhir nya tanjung dipilih kerana rindukan cik Patin..Dibawah adalah perkakas yang dibawa..(macam nak mancing 2 ke hari padahal 4 jam pun tak sampai kekeke)..
Turut Serta kali ini adalah :
1 ) Laila (hasil kecik2 aje)
2) Aizad 1.1kg Patin
3) Otai (machine baru,Abu Garcia 10b.b, tapi hari tu bukan time dia)
4) Aidil 0kg (hasil kecik2 aje)
5)Gimie 370gram ketutu (5 ekor anak ikan raja kecil2 aje)
6) Firdaus (hasil kecik2 aje )

Gimie, Ikan Raja diburu anak Ketutu(370gram) yang dapat,jadilah..

aizad dengan Patin 1.1kg
On the way balik kami singgah kat rumah Sifu Kambing di gunung Rapat kerana kenduri kekah untuk putera puteri mereka..yang tengah jalan berseluar pendek tu nama nya khairul atau lebih mesra lagi dengan pangilan Jin oleh ahli KPAS..sebenar nya bukan niat dia untuk hadir kenduri dengan seluar pendek..tapi dah kena ranjau oleh seseorang yang tak bertangungjawab..biasa le kan..walau apa pun kami dari KPAS ingin mengucap kan Terima kasih kepada Sifu dan isteri atas kesudian Menjemput Kami.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...