iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Selasa, 18 Ogos 2009

kalau dulu kerapu umar dicelah batu kini Kerapu laila di celah Akar Kayu...muara Teluk Senangin dan tanjung HantuUUuu..16Aug09

Bukan nak kata..walau saiz tak besar..besar erti nya kalau dah mengidam memancing ikan kerapu.Akhirnya hasrat laila untuk mendapatkan kerapu tercapai...jadilah..yang penting dalam rekod peribadi tersalit satu lagi rekod selain ikan patin ikan Kerapu pun ada...hehehe


Tong putih diatas adalah bekas udang hidup buatan sendiri..untuk tempahan boleh lah
Berunding dengan Aizad..
Pot kat muara ni memang best sebab redup dilindungi oleh pokok2 kat situ..kalau ada kerusi malas conform layan air liur tidur..

Ketika dalam pejalanan ke Tanjung HantuUuu..
Ahli2 KPAS yang turut Serta..
Laila
Aizad
Meor
Firdaus (Champion LOGO)

1 ulasan:

  1. salam tuan admin..katna leh dpt kan stok udang idup di sana..bole bg kontek number or location x...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...