Jumaat, 27 Oktober 2017

KPAS akan Kembali... kenapa??


Salam geng, sudah lama KPAS menyepi ... ehh dah bertahun sebenar nya..kihkhih.. bukan apa..admin dah malasss ...hahaha.. tak tau macam mana ...tiba-tiba admin terdetik untuk menghidup kan kembali bolg KPAS ini.... agak nya ada orang rindu kut kat blog KPAS ni... entah2 ada orang rindu kat admin....

Jeng2....


Banyak telah berlaku.... banyak telah berubah ...tetapi yang berita baik nya..geng kpas masih aktif memancing...cuma admin jer dah lama tak memancing... 

InsyaAllah... admin akan cuba aktif kan balik blog ini... admin pun dah lupa sebenar nya macam mana nak kerodek blog ni dah... sebab dah lama sungguh tinggal ...dah bertahun... dari admin x berjanggut...sampai lah berjanggut...dari admin ada misai ...sampai lah tak de misai... hahahaha

ok geng... jangan lupa jengok-jengok lah blog ini selalu ....

chowww...

bravodiokebasta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...