iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 19 Mac 2009

Juara Ikan Paling Ringan..( Lokasi Kampung Pisang BG ) Kolam tak tahu sapa tuan..


Ini lah juara ikan paling Ringan..

Bukan apa,nak tunjuk pancing aku yang pertama dan ikan aku yang pertama jugak...sekarang pancing tu dah jahanam dikerjakan Bapak ROHU...

time tu tak salah bulan puasa tahun 2008.

JangaN lupa Kawan lama kita..AMIR dengan Jelawat beliau..

5 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 20, 2009

    apasal ada gambar lucah kat bolg ni adui... adui...

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaMac 20, 2009

    arwah amir...R.I.P....aminnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaMac 21, 2009

    Nape perut lagi beso dari ikan haa...


    KAK MIN

    BalasPadam
  4. Tanpa NamaMac 26, 2009

    to: laila

    bapak rohu ke tunggul kayu yang ko tarik.
    bak kata otai sampai magrib pun tak naik2 ikan 2.....
    from: otai tilan merah a.k.a kg gajah

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaMac 26, 2009

    To Otai..

    Sifu aku mancing Otai le...kalau dia kata tunggul kayu..tunggul kayu le..kalau dia kata bapak rohu..bapak rohu le..time tu dia kata bapak rohu..maka jadi nya bapak rohu le..kalau sekarang dia kata tunggu kayu..tunggul kayu,maka tunggul kayu le..

    From:laila

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...