iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Jumaat, 29 Mei 2009

Taniah Lanjut setelah berbulan-bulan mengidam akhirnya berjaya jugak menaikkan ikan bergigi,PACU 3kg 27hbMar09

aSYIK uDANG AJE......SEKALI KIta layan Ikan Pulak..nama pun kelab pancing apa saja..

Laila pun sekaki dengan Pacu 1.5kg aje..takpe..rangking masih tak tergugat..hehe
Lokasi Kolam Pancing area PAPAN..
yang turut serta ialah Eddie,Laila,Aizad dan Gimieron,Hanya laila dan eddie saja yang berjaya, Yahooo. .Haritu dalam sejarah Aizad tak pernah gagal dalam memancing tapi malam tu beliau gagal....bak kata orang aizad ni lagi dua langkah taraf Otai tapi malam tu gagal..ini kata orang tua2..takde Rezeki..Gimie tak heran ..dia memang mcm tu,cuma kalau bak udang tak boleh tipu..maklum lah rangkin no 1 katakan..walaubagaimana pun kami semua balik dalam keadaan kecewa kerana Eddie janji nak belanja burger sebab berjaya duduk kerusi empuk di KPAS tapi sayang nya satu Stor Burger pun tak buka kerana time tu pukul 1.30am..Taniah Eddie..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...