iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Isnin, 1 Jun 2009

Keputusan Pemenang Bagi Jom P Mancing Di celah gunung Mesah Anjuran KPAS - Pusing Kut Mana pun Eddie tetap Champion Udang dengan berat 220gram


Taniah Eddie dengan Udang Seberat 220gram dengan ini secara Rasmi nya gimie kedebab jatuh kerusi no 2 dan Amran Keluar dari kedudukan kerana Pukulan Eddie Lanjut..syabas Eddie.
------------------------------------------------------------------------------------------------

Antara terawal sampai...pujian bagi mereka..

antara yang dah tak sabar dah..

kita tengok dulu rangking..mana nak tau kut2 boleh bit..


Ketua Urusetia kita sibuk mendaftar Penyertaan kut2 ada ketinggalan..jawapan nya memang ada ketinggalan..biasa lah tu..aznor urusetia kita tak hilang dengan senyuman nya..

gimie dengan penuh bangga maklum le champion Jinggo katakan..oppsss masa tarikh tu aje..sekarang dah lucut jatuh tangga ke dua ..hahahahaaa

Adila and Family
Setting Time

Urusetia kita aznor dan Ikin yg baru lulus lesen memandu tak hilang lagi seronok tu..

Am dengan penuh keyakinan untuk menang..tapi hampeh..hahaa
Firdaus

Hait dari tadi tak habis2 seting lagi..mcmc mana ni Bro?
Yang berbaju hitam tu Robin nama nya..
Aslam..

Family TAN


tak ketinggalan orang rumah am turut hadir memberi sokongan..
shima dan keluarga..

Manjit,tengok,aku sudah naik udang..kata robin kepada manjit agak nya..
"mcm mana nak buka mata ni mannjit?" kata robin

"mari gua tunjut,ini macam"..kata tan..eh mcm drama pulak ..
Eddie di curigai menang..

savinder and Family

rizal

ini lah saat2 Eddie menang..yang membuat orang lain hilang mood nak mancing dah..


woi,nak mancing ke makan..?






Juruphoto kita Khairul @ Jin

Khairul dan isteri


sambil timbang udang ikin dapat jugak pancing udang
Lanjut no 4 di jajahan Mesah

bergambar kenangan sebelum pulang





Tunggu Jom Pi Pancing Udang Anjuran KPAS musim 2 akan datang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...