iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 2 Julai 2009

Ikan Jelawat dicari Teruboi yang dapat..Lokasi berhampiran sekolah Baru Pusing

Memang Handsome,memang kacak,memang lawa..TAPI jangan perasan bukan gimie tapi ikan teruboi tu...Time tu ..apa yang terdetik dihati karman bukan goreng menjadi idaman tapi PEKASAM..Memang hari tu aje Pancing klasik Karman buatan Japan beliau tidak mengecewakan, kerana sebelum ni asal pancing ajer pasti takde hasil..asal tauk ajer mata kail naik balik....dengan berat ikan teruboi 470 gram menjadi kebangaan diri sendiri.pasti tidak mengecewakan beliau hari tu...hehehe..

Tiba2... Sreettttttt....



Batang pancing epoy pulak melentik ....membuat seluruh suasana lombong sunyi seketika kerana machine pancing beliau menjerit panjang, setelah kurang 1min...epoy berjaya menaikkan 2 ekor ikan teruboi jugak (ingatkan tarik buaya tadi)hehehe.kalau gimie hajat dihati nak buat pekasam...epoy pulak berhajat buat wadik.


walau bagaimana pun Tahniah buat mereka kerana membukti kan lombong expired tak expired lagi...

Ahli yang turut serta:
Aizad - 3 ekor ikan teruboi
Gimie - 3 ekor ikan teruboi
Epoy - 4 ekor ikan teruboi

Bravodioskebasta..

1 ulasan:

  1. Salam,

    Lama dah tak memancing,dulu dulu pun memang kaki pancing..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...