iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 2 Julai 2009

Pacu di Kolam, Kerapu di celah Batu - Lokasi Pasir Pandak ke Falim..

Umar tersenyum kerana tak sampai 5 min beliau berjaya menaikkan ikan kerapu 3.2kg di Pasir Pandak T.Senangin..mana tak senyum nya..dapat terus balik rumah ..ini mejadi rekod buat beliau sendiri iaitu memancing di laut hanya 5 min saja...syabas Umar..
Lain le pulak ceritanya kat falim,Gimie terpaksa menanti 2 jam bebekal kan umpan Ubi kayu peram dan dedak secukup rasa untuk menaikkan PACU 2.8kg ..kita lihat muka gimie tu macam tak ikhlas aje dapat ikan Pacu tu? Rilek gimie...ni lah nama nya rezeki...lagi sekali pancing Karman beliau tidak menghampakan..

2 ulasan:

  1. salam, wah bro gempak ar dapat kerapu, tabik sama lu ar...syabas!! kehkeh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. thai_pingMei 10, 2012

      salam,klw aku yg dpat ikan tu..mau xmlompat aku ni..hahaha

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...