iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Isnin, 5 Oktober 2009

Dah la Tu geng...jomlah balik.dah malam dah...biaq pi lah kat Karman..haha..Lombong Johan 4Oct09

Jom lah balik..dah malam dah..besok2 ada lagi...biaq pi lah kat karman tu kalau dia dah masuk ranking KPAS...hahahahaha.... (refer update lepas untuk cerita penuh)

Sebelum bertolak..meminta pandangan dari orang lama petua memancing (Abg Khaderi)...di tengah2 tu macam duit pengeras aje..hahahaaa...gurau aje..kat tengah tu sebenar nya duit umpan...
Karman membuat jantung ahli yang lain berhenti sekejap bila karman gimie menjerittttt..lagi..aduhhhh... dia jerit lagi...Hasil nya 3.2kg keli penyelamat maruah KARMAN..
Mitchell aizad mengamuk setelah karman menjerit..hasil nya 3.2kg Keli sama saiz seperti Karman ( Gimie )
Walau bagaimana pun, keputusan tetap tidak dapat menandingi gimie..Gimie tetap no 3 dan 5 dalam KPAS atas bantuan KARMAN made in Japan.
Ahli yang turut serta pada hari itu adalah
Aizad - 1 keli
aidil - 0
Am - 0
Mior - 0
Sepoi - 0
Jin - 0
Gimmie Karman - 1 Keli

P/S : KARMAN TAK TERGUGAT.....AHLI TAK KAN BERALAH..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...