iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Ahad, 4 Oktober 2009

Karman Menjeritttt..laggiiiiii!!! Gimie dengan Mekong 5kg 3oct09 - Tronoh

Fuyooo..hello ahli KPAS apa cerita..takkan tengok saja..apa dah jadi dengan KARMAN...update lepas baru karman duduk kerusi panas no 5, sekarang berkongsi tempat dengan manjit NO 3..Manjit..u dah ada partner..kongsi2 lah bangku2 tu dengan gimie..rasa2 kalau tak nak kongsi,KPAS boleh ada kan pertandingan istimewa buat korang berdua untuk menentukan sapa yang layak tempat ke 3 tu..hehehaha..
Ini bahaya ni..0.5kg aje beza dengan Champion ikan terberat yang sudah 7 bulan selesa duduk kerusi tu..silap2 esok lusa kena tendang..Aizad ..u fikir lah sendiri tempat u kerana beza cuma0.2 kg aje..
Walau bagaimana pun KPAS ingin mengucap kan Taniah untuk KARMAN diatas 2 tempat jajahan beliau iaitu Tempat ke 3 dan ke 5 KPAS...
Pls : sekarang kalau nak sembang lubuk hati2, kerana karman dah upgrade...SSSSssssssss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...