iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 6 Januari 2010

Majlis perpisahan 2009 dan Jannah -KPAS kehilangan seorang lagi penyokong setia iaitu JANNAH



Kerana mu jannah..ku korban kan segalanya, Kerana mu jannah, ku sembunyikan kesedihan ku,biar lah batang pancing menjadi pengubat rindu dan pengikat kesetiaan ku pada mu, dan ku harap biar jambatan pulau pinang peganti diriku buat tatapan mu di kala rindu, dan satu pesanan ku, jangan kau tatap jejaka disana lebih 3 saat kerana daku takut kau ..aduhh berat ku nak ucapkan..hahhahaa gurau aje eddie..jgn ambil hati..buat pegetahuan korang eddie lanjut dgn jannah ehem faham2 le..


Jannah ni memang baik orang nya..oleh kerana itu KPAS telah merancang satu kejutan buat beliau iaitu di ketuai Eddie Lanjut "MAKAN MALAM PERPISAHAN BUAT JANNAH"

Kelihatan Nuar Belentok dgn Aizad tenang memerhatikan jannah buat kali terakhir...ehem

Persiapan menantikan ahli KPAS yang lain..

Am bersama hero beliau turut serta menceriakan majlis.

Ini lah ikan siakap Tan masak cili berbiji

Am bersama hero dan heroin beliau sabar menanti ketibaan jannah..

ehh tengok dinding ni...cantiknya..mungkin itu kata linda ( bertudung putih ). kelihatan dah ramai yang hadir.

Orang lama kita..beliau aktif memancing pada tahu 70an..abg khaderi kita..pakar mengikat perambut pancing



kelihatan karman menepuk tangan sendiri untuk menarik perhatian..tp malang nya tiada siapa yang peduli..




kemunculan jannah..

Am dah tak sabar dah nak makan..

Kelihatan Lam dan suami







Kpas ingin mengambil kesempatan mengucapkan selamat jalan dan kami juga ingin memohon maaf sekiranya ada kesalahan yang kami lakukan tanpa kami sedari.kami merasa sangat bersyukur kerana dapat mengenali seorang insan yang sangat baik bernama JANNAH
Dengar khabar jannah akan melanjut kan pelajaran beliau tapi tak pasti penang atau shah alam..rasa2 penang kut pasal eddie ada pesan kat jannah kalau rindu tatap lah jambatan pulau pinang.hehe
temubual KPAS tidak ada kali ini kerana penerbit dah lari balik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...