Khamis, 14 Januari 2010

Mathan Pembuka Tirai KPAS 2010 dengan Tongsan sisik halus 9Kg-13Jan2010


Taniah Mathan..Plan asal Nak cari haruan tapi tongsan yang sangkut.Lokasi pancing menurut kata beliau ialah lombong kuda bersila gopeng.

Harapkan dapat tongsan kali kedua tapi Pacu yang naik pulak.
Ini tongsan yang kali pertama di naikkan mathan..kalau ada hadiah motor no 1,dah tentu dia dah dapat..
salah satu penimbang yang wajib untuk membuktikan berat..
Mathan membuktikan berat ikan yang beliau dapat.
Pacu dengan 5 kg
Yang Turut serta
1)mathan - 1ekor tongsan dan Pacu
2)Karman - 15 ekor talapia 7 ekor belang
Temubual KPAS dengan Mathan
KPAS : Apa perasaan mathan bila dapat naikkan ikan 9kg?
Mathan : Seronok..rasa mau lepas balik ikan tu dengan mata kail sekali lepas tu tarik balik..sampai puas..tapi takut nanti terlepas..
KPAS : Apakah Umpan yang mathan pakai ?
Mathan : saya pakai katak saja..pasal apa mula2 saya mau pancing haruan.
KPAS : adakah mathan puas hati?
mathan : saya tak puas hati pada karman.apsal dia boleh dapat 15 ekor talapia saya tadak dapat..saya ingat lah..dia pakai umpan YANG BIASA EDIDI 1 kut..pasal bila saya tanya dia jawab ..biasa saja...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...