Rabu, 27 Januari 2010

Mari Merohu kali ke 2 untuk tempahan Baiya gumit salam from bangladesh

Kerana minggu lepas KPAS keluar kan cerita Tuba dan merohu di kampung pisang, selang beberapa hari Meor Otai dan Karman di hujani pangilan telefon dan SMS dari bangladesh diketuai oleh subahan (king of cuci apa saja area pengkalan) untuk membuat tempahan ikan Rohu...maka satu plan telah diatur maka terjadi lah XTVT MEROHU KALI 2.

Mcm biasa, Dalam KPAS bab bancuh umpah hanya 3 orang saja, mereka ni kalau bancuh pasti menjadi umpan, kalau tangan orang lain tu jangan kan ikan biawak pun lari...hehe..gurau aje bro..3 orang tu tak lain Aizad, Karman dan Arif, Tapi yang paling arif bab bancuh umpah yang arif le..tapi time ni dia tak joint kerana pergi kursus 2 minggu di XXXXX..
Ini lah laluan rahsia dan menyeramkan kalau lalu pukul 7pm keatas, Pernah terjadi 2 orang ahli KPAS terjun lombong kerana tiba2 aje lalu terserempak jeng3...tak boleh cerita nanti langgar pantang..nanti bila dah habis pantang baru boleh cerita ok..(18SX)
Machine Karman Masih bertenaga lagi walau dah beratus tahun ditelan usia..pernah di tawar kan oleh seseorang dengan harga RM1000 ringgit, tapi kerana sayangkan machine tu ..maka tak jadi lah jual..rasa nya kalau ada orang tawar kan RM10,000 hilang lah sayang tu..kalau dia tak jual jugak takpa..KPAS akan susun satu XTVT..JOM KEBAS MACHINE KARMAN..
Time yang ada untuk merohu hanya ada pada kami 3 jam saja kerana lepas tu lombong tersebut akan ditutupi teratai yang mula bergerak..dapat ke ikan ni? Order dah ambil, permintaan dalam 50 ekor dengan tawaran RM0.50 sekor untuk saiz bawah 1kg...
Teratai dah tutup separuh lombong menanda kan masa sudah tamat..adakah KPAS berjaya mendapatkan target 50 ekor rohu? sama2 kita nanti kan lepas iklan ini...



Abu Cardinal 304
Smooth, hassle-free spinning performance. Cardinal® 304 reel features 7-bearing drive and instant antireverse, and a double drilled spool for reduced weight
SMS Aizad/Laila : 016 512 5143
RM170




Tahniah buat semua team KPAS dalam XTVT Merohu kali ini, bukan 50ekor ajer yang dapat tapi 125ekor...kira cantik le tu RM0.50 X 125 ekor = RM62.50 ( kira ok le tu )gambar diatas menunjuk wajah epoy yang bergitu terharu kerana tak pernah dalam hidup nya menaik kan rohu sebanyak tu ( tak terkira kata dia )..takpa epoy taniah, balik rumah karang jangan lupa cuci kali..
XTVT mengejut kali ini disertai oleh
Meor Otai - 17
Aizad -15
Karman -27
Epoy - 37
Laila - 14 ( terlepas dari karung 11 ekor )
aidil - 15Anak sedare Epoy - 5 ekor

1 ulasan:

  1. harap pihak kpas dpt hubungi sy untuk meng'ara'kan diri bersama..tq..wan2day@gmail.com

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...