iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Selasa, 23 Mac 2010

Meor MB dengan tenggiri di kuala Yan dan Meor Gaban dapat patin..21mar10


Taniah Gaban..hati2 gaban karang jatuh..ehh topi mana gaban?hhahaha( gurau aje meor, jgn ambil hati)


Fulamak meor, atau lebih dikenali dengan nama glamour beliau meor gaban ataupun punggukcastelo....KPAS bangga kerana beliau adalah ahli KPAS yang pertama terbang dengan kuasa gaban ke kuala yan untuk memancing ikan tenggiri yang almaklum kita pun tahu ikan tu banyak berkampung disana..hehe..taniah meor.( update yang lepas admin ada menyebut meor ni memang giler pancing kalau dibanding dengan ahli yg lain..tak terikut rentak nya..)

Taniah lagi gaban dan maaf kerana ikan tu tak dapat pecah ranking KPAS kerana tiada penimbang dan saksi ahli KPAS yang lain..hehe ..jangan mare nanti Utraman datang..hehe..

P/S : kalau meor gaban lawan dengan karman Merlin..rasa2 nya siapa yang menang? fikir2 kan lah..renung2 kan lah..jangan gaban jadi ikan DBI sudah, disumpah Dek KARMAN MELIN...

Bravodiokesbasta....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...