iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Ahad, 28 Mac 2010

Meor Otai dengan ikan jelawat di kellie's castle batu gajah...setelah berjam-jam..jam..jam..jam zzzzzzZZzz

Janggut beliau membuktikan beliau memang tahan sabar dalam bab memancing..hehehe..kenapa? jom layan cerita ni dibawah..


Pada satu masa, waktu, penulis, meor Otai, Aizad Jin (khairul) dan Nuar telah merancang untuk memancing udang galah di kellie Castle Batu Gajah setelah mendengar berita ada beberapa orang telah menaikkan beberapa ekor udang galah disitu..


Meor dengan penuh semangat yang membara...
Diatas aizad, kalau meor penuh semangat membara..beliau dengan penuh semangat membeku..hehe

Meor Otai sabar menanti..time ni dah 2 jam dah..apa hasil pun tak naik lagi..hehe

ha!..yang ni dah 3 jam dah, tapi Meor otai masih steady lagi..
Ha! yang ni sampai tertidur apa cerita..?hehehe ...conform Nuar dah tertidur dah..heheee


Pendek cerita..kami pancing sampai ke malam kat situ kerana meor otai tak nak balik...kata nya, selagi dia tak dapat ikan jangan harap dia nak balik...aduhhh masalah ni..masalah besar...kitaorang semua nak balik tapi tak boleh kerana kami semua tumpang kereta dia..lagi satu ..sejak kitaorang mancing dari tadi ....jangan katakan udang, ikan pun tak de.. aduhh (mungkin umpan kitaorang bawa tak ngam)


Tepat pukul 9.40malam, tiba2 Pritttttttt.tttTTttttt...machine meor menjerit....membuat semua yang berhampiran disitu tersentak, ada yang melatah (jin )..ada berluru lari ke jalan (karman), ada yang terus pegang parang ( nuar ) kerana takut kan bunyi benda yang tak diundang ( time tu apa yang difikirkan dikepala tak tau le )..hahaha..dengan mata udang, meor terpaksa melayan ikan yg belum diketahui lagi status nya kerana risau lucut..maklum lah mata udang...

setelah beberapa minit bertarung (kerana risau terlepas disebab kan mata udang) akhir beliau berjaya menaikkan seekor ikan jelawat...HHHOOOrrreeEEEyyy...horey bukan sebab meor otai dapat ikan tapi kerana dapat Pulang..hehe..
kelihatan jin tahan gaban mengantuk nya tapi hati lega kerana dapat balik...hehehe

kami gagal menaikkan udang disitu ....hanya meor otai sorang saja yang berjaya menaikkan ikan pada malam tu.....

akhir nya kami pulang 12.08am....Lleeeegaaaa...ZZzzzzz
bravodioskebasta..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...