iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 9 Mac 2011

Tan KPAS bangga kerana hanya beliau saja yang dpt ikan,yg lain hampeh


Seperti tajuk diatas, Tan berjaya menaikkan 3 ekor haruan yang saiz nya memang sedap untuk dimakan. kalau iaitu empunya blog http://darkartcaster.blogspot.com/ kalau dapat ikan haruan pasti dia lepas balik, tapi kalau dpt kat geng KPAS dah tentu dlm kuali lah jawab nya, kalau saiz gaban dah tentu tolak kat market Batu Gajah...setakad rm15 untuk 1kg tu lepas tu.Tak tahu ilmu apa yang dipakai oleh Tan kerana hanya beliau saja yang berjaya menaikkan haruan...bagi yang lain ikan haruan hanya telan lepas tu luah balik umpan diaorang...bukan setakad luah saja malahan ikan pun ketawa kan diaorang...hehhee..

Kelihatan dibelakang Tan meor otai melarikan sebuah sampan untuk mencari pot yang lebih baik..tetapi hasil nya masih tak dapat..memang haritu Tan punya time ada ong..hehhee

Pos yang sama tapi ikan yang pertama, gambar atas sekali tu yang ke dua..(malas nak susun)

Lagi sekor gua dpt..hehehe..ada onggg ini hari gua..

Yang turut serta pada masa waktu ketika itu ialah:
Meor Otai
Aidil
Tan

Lokasi pancing
kampung pisang batu gajah


sekian update kali ini.kepada yang kecundang, jangan kecewa kerana ikan haruan mungkin tidak berminat dengan anda..hehehe


bravodioskebasta..

2 ulasan:

  1. Tanpa NamaMac 10, 2011

    aizad KPAS
    xpe kome nanti le teman balik..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...