iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 9 November 2011

Ho dengan hasil tangkapan beliau Siakap sambil tersenyum dan ikan ternganga..

Tahniah Ho... dengan hasil tangkapan seekor ikan siakap yang berat tak pasti pasal tak timbang. Malam ni pasti siakap 3M lah (masam+manis+masin)..dan buat pengetahuan korang..berhampiran kaki Ho, ada sepasang kasut, kalau korang nak tahu..yang mengambil gambar Ho ni lah tuan punya kasut tu..dan dah pasti dia tak pakai kasut..hehe..Menurut Ho, hasil ini diperolehi oleh beliau satu area lombong pecah di sengari..betul atau tidak terpulang pada anda untuk mempercayainya...



Buat ahli kpas, jgn renung muka Ho lama2 karang tersenyum pulak..renung ikan tu lama2 buat semangat ahli kpas kelaut bulan december nanti....

P/S: buat ahli kpas yang lain, pasti lain kali anda mengambil gambar di lokasi anda mendapat ikan yang sebenar, untuk menghindar kan kekeliruan...Betul ke Tidak...


bravodiokebasta..

1 ulasan:

  1. siakap air tawar??
    sekarang kat kenyir membiak dengan bnyak ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...