iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 2 Februari 2012

2hari 1 malam memancing di Lombong pecah bersama Aslam...kenapa Aslam??

Hujan yang turun petang semalam tidak mematah kan semangat aslam ke lombong pecah sebelum teluk senangin, untuk memancing.Team yang pergi kali ni dengar cerita ramai..terdiri dari aslam, eddie, amoi, dan beberapa orang lagi yang engan nama nya disiarkan atas faktor2 keselamatan (ni mesti kes pergi tanpa lesen orang rumah)hehe

Gambar diatas adalah hasil ikan pertama beliau Aslam..
Selang beberapa minit naik lagi sekor ikan, kelihatan Amoi turut serta bergambar..

Naik lagi setelah beberapa jam...( time ni yang lain dah buat tait mata kerana kecewa asyik aslam saja yang naik)
Dan sekor lagi sebelum balik pagi tersebut..
pendek cerita malam tu aslam sorang saja yang berjaya menaikkan beberapa ekor ikan. yang lain sekor pun tak naik.
setelah sampai dirumah apa lagi..masuk periuk le buat gulai..

Aslam bergambar dengan ikan sebelum ikan tu masuk kuali..hehe

Keputusan nya, pada XTVT 2 hari 1 malam memancing di lombong pecah dengan ahli 15 orang hanya aslam sorang saja yang berjaya menaikkan beberapa ekor ikan, yang lain tak tahu apa dah jadi. Sekor pun takde...hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...