iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 25 Januari 2012

Jom Perkena Mee Udang Berasap di Kuala Kurau..memang berasap ke?

Wow..sedap nya..fulamak..memang gempaq..berbaloi....tak tau nak cakap apa dah..hanya itu yang dapat di katakan..kali ini kita tukar tajuk kejap dari ikan dan pancing ke Jalan2 cari makan..Mee Udang Berasap bukan ditelinga.


Baru2 ini penulis kpas berkunjung kerumah saudara (puan zura) di Bagan Serai sempena perayaan Tahun Baru Cina.Menurut beliau (puan zura) sekarang berhampiran area kuala kurau tidak jauh dari bagan serai ada tempat makan best iaitu Mee Udang Berasap. Menurut kata beliau rasa nya lebih sedap dari mee udang kuala sepetang..betul ke? apa lagi, tanpa membuang masa kami pun terus kesana walau pun perut masih kenyang baru lepas makan nasi dirumah puan zura.

Kami terpaksa menunggu lama lebih kurang hampir 30 minit kerana tempat duduk penuh.memang ramai disini.
30min telah berlalu, tempat duduk tak dapat lagi, orang dibelakang yang telah duduk pun belum sampai lagi makanan diaorang.bergini keadaan di kedai makan Mee udang berasap, takpa kita bergambar dulu puan Ros, buat kemudahan pengunjung, sebuah taman permainan untuk kanak2 disediakan...tak lah budak2 meragam nak balik kerana lama menunggu.. 

Selepas hampir 1jam 30min menunggu, baru dapat makan mee udang berasap..

Ini lah rupa nya..memang sedap..betul kata puan zura (saudara penulis).
Harga pun memang boleh tahan ..kalau yang normal cuma RM4.50 saja, kalau nak campur ketam pun boleh.

Puan ros dengan mee berasap.

Untuk sesiapa yang berhajat hendak kesana boleh lah merujuk banner diatas..
Dibawah adalah video bagaimana keadaan Mee Udang Berasap..memang berasap..jangan telinga berasap sudah..hehe

4 ulasan:

  1. Assalamualaikum

    kalau tenguk dengan pengujung disitu...
    misti best tu....

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaJulai 18, 2012

    nak pergi-pergi, tapi aku duduk jauh kat k.kangsar. Tak tahule bila ada rezeki nak pergi.

    BalasPadam
  3. Tanpa NamaOgos 31, 2012

    Kg org rumah aku kat kuala kurau dkt je ngan mee udang berasaaaap tu. Asal balik ke sana dari seremban, mesti kitorg pekena mee udg tu...memang sodap. Last skali aku gi mkn mee udg tu pada hari raya ke 4, baru ni. Mlm tu org punya lah ramai dan hujan turun selebat-lebatnya.....yg tragisnya...tempat makan di bawah khemah yg uzur....habis basah kami anak beranak. Mintak tlg kak ros ye, baiki kedai tu bagi proper sket. Kesian kat pelanggan...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...