iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Selasa, 17 Julai 2012

10ekor katak habis hanya sekor haruan ajer yg naik,selebihnya kemana?

Epoy dengan Ikan haruan diketika musim kemarau dan setelah 10 ekor katak beliau habisss...kemana 10 ekor katak tu pergi? orang lain catch and release ikan ..tapi epoy release katak...hahaha ..iye ke? jeng2X...


Cuba korang tengok gambar diatas, apa yang korang nampak?sebenarnya gambar diatas banyak yang kita nampak..di antara nya...
waktu dah senja,
hari tak hujan,
kesan ikan diatas air,
dah tentu pot macam ada haruan,
yang mengambil gambar ni hendak menunjukkan pot haruan yang beliau dapat
...dan banyak lagi lah...heheehe

Gambar di atas tak payah fikir lagi...kalau selalu ikuti cerita haruan disini, ini adalah pot yang adik fitri, meor otai dan laila kpas pernah sampai...OOOooooo...epoy sekarang tengah mencuri pot yeeeee....hehehe..tak pe2 teruskan...

Masih lagi pot yang sama...ini pulak di waktu petang dan belum senja lagi kalau dibanding kan dengan gambar diatas....hehehe
Setelah berhempas pulas..berpeluh...dan kehilangan 9 ekor katak didalam air (tak tahu ikan mana yang bedal) , asal baling aje hilang...asal baling aje hilang katak tu...hingga kan epoy hairan 5 minit...jadi oleh kerana dah tiada umpan lagi..epoy pun balik dengan se ekor aje haruan...kira ok lah tu...ada reZeki orang kata walaupun seekor...
Di atas adalah plastic dengan berisi air lombong dan dipercayai ia dapat membantu ikan haruan didalam bekas tersebut dari pening....hahaha
Kita berbalik dengan cerita 9 ekor katak yang setiap kali epoy baling ia disentap dan hilang katak tersebut...menurut orang pengalaman iaitu meor otai, ia percaya kerja ULAR...jadi...berjaga-jagalah...tapi penulis masih tidak berpuas hati...Adakah betul ULAR punya kerja? ...jadi anda fikir2 kan lah....

Trip kali ini yang pasti bukan epoy sorang yang pergi, kerana kalau beliau sorang yang  pergi, siapa yang mengambil gambar beliau bersama ikan ...jeng2..haahahaa ..

1 ulasan:

  1. salam kenal ...
    menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
    di tunggu kunjungan balik.nya!terimakasih ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...