iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 26 Julai 2012

Apa yang dibuat Epoy, Atot dan lain2 diatas bot di waktu malam?

Epoy bersama lampu di dahi menandakan beliau berada diwaktu malam...bersama beliau adalah anak buah beliau iaitu Atot, mereka betul2 berada diatas bot bersama yang lain ...apa mereka buat ? jeng2X

Peach...salam perkenalan dari Atot buat semua ahli2 KPAS...terutama otai2 ahli KPAS dengan ucapan selamat berpuasa dan selamat hari raya bakal menjelang nanti....hehehe
Lagi sekali epoy dengan lampu suluh didahi..
Ni dia..rupa2 nya diaorang memancing jinggo di kampung sepakat kuala selangor...diatas adalah tekong diaorang edy dengan jinggo yang entah keberapa tak tau le..
Jinggo paling besar setakad ini ..jinggo sisepit biru...
Hasil makin bertambah
Epoy dengan jinggo pertama beliau..
Hasil makin bertambah walau baru beberapa jam memancing..
Epoy mengunakan 2 pancing, dan bateri tu bukan menunjukkan pancing tu berkuasa bateri, tapi untuk lampu...tengok epoy dah tidak mengunakan lampu suluh didahi dah...
Gambar ni bukan menunjukkan atot..tapi nak menunjukkan kasut siapa warna pink tu....hehe
Adik uzma andak buah epoy turut bergambar...
ni dia lagi sekor....
Aku pun dah naik beberapa ekor tapi tak bising pun...kata faiz sambil menunjukkan udang yang ke berapa belas pada time tu..

Pada malam tu, diatas bot tu, dikeheningan malam...hanya diaorang saja yang bising...jaga2 jangan sampai terjaga buaya2 kat sana....

* udang masak cili api dan masak lemak untuk berbuka nanti...wahhhhh .....menarik betul...

cerita ini diaja oleh

5 ulasan:

  1. ketakkk...ketakk...marah mat jinggo camni..

    BalasPadam
  2. ingatkan aweks dia :)

    wah..dapat udang tu..dkna suka makan udang.. nak sikit boleh?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...