iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Khamis, 19 November 2009

Tengas aku cari kenapa engkau yang Naik.. Ikan KELAH 12++kg 16Nov Gua musang berjanggut

Apa nak kata lagi,kalau dah rezeki tu tak ke mana,Taniah dan tabik Spring sama bro bad kerana berjaya menaik kan kelah merah yang memang rasa nya menjadi idaman pemancing air Tawar..
Bila sembang dekat kedai kopi mengenai kelah tersebut..aduhh panas rasa nya..mana tak nya..siap dengan kulit diaorang buat keropok belum cerita isi lagi.malas nak cerita banyak le..


Walau bagaimana pun taniah le.. kerana kami tahu bukan senang dan bukan mudah untuk berdakap mesra dengan spesis ikan yang diberi nama KELAH..


yang pasti umpan yang dipakai oleh bro bad bukan UMPAN YANG ARIF.


*bro bad ni kawan baik firdaus..
Bravodioskebasta..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...