iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Sabtu, 10 April 2010

Rohu 13.2 kg , di kolam pancing waknan berjaya ditawan. RM dalam tangan Bro Atan


Taniah bro Atan dengan ikan Rohu 13.2kg yang berjaya dinaikkan dan jackpot pada malam itu milik beliau..

Bagi area disitu Kolam pancing Wak nan memang dah terkenal kerana sering kali membuat pertandingan..( search aje kolam pancing wak nan tentu dapat di lokasi mana )

Lagi sekali KPAS mengucapkan taniah..

6 ulasan:

  1. wah ikannya enak ngak ya? Asyik sekali!!

    BalasPadam
  2. Tanpa NamaOgos 07, 2010

    atan pun ado koooo...hehehehe..atan ingat ikan tu tak boll kat mulut.aku n wan pendek je tau rahsia ni...hahaha

    BalasPadam
  3. sapa raja tongsan..kalau nk tau mai lh tanya wak

    BalasPadam
  4. ada juga orang yg masam muka kalau tk dpt ikan macam tk suka jeeeeee. dh adat memancing kalau bangau-bangau lahhh, besok cuba lagi selagi ada hobby turun tiap-tiap hari sampai dapat janji bayar.

    BalasPadam
  5. Tanpa NamaMac 05, 2015

    bukan rohu ni ni tongsan kawin @ tongsan siput

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...