iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Ahad, 29 Ogos 2010

Aduhhhhh..kecewa..pot ikan ara kena jaring kt kg pisang..MELOPEHH..


aDUHHH..punya lah semangat dari semalam nak mancing pot ni....sampai2 aje ....dah kena jaring..cuba peratikan bulatan merah pada gambar diatas yang dimana pejaring-pejaring tengah sibuk menjalankan tugas mereka sambil menyanyi lagu shashi kapoor...




Kekecewaan jelas kelihatan di wajah aidil dan epoy, mana tak nya..dari semalam tidur tak lena tak sabar menanti saat2 .....malas cerita lah..

Kalau korang semua ada baca update yg lepas mengenai pot kenduri ara..hingga berguni-guni kami bawa balik dan semuanya kami jual pada mamat bangla rm0.50 sekor walau pun saiznya kecil..cuba korang bayang kan besar mana ikan tersebut selepas hampir 6 bulan tak usik..conform besar punya 1kg keatas boleh dikatakan...aduhh melopeh kami semua nak kumpul duit raya..hehhee

ahli yg turut serta
laila
aidil
epoy
meor otai
aizad
paksu aizad

dan penjaring-penjaring yang tak dikenali...

bravodiokesbasta...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...