iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Sabtu, 25 Disember 2010

Din KPAS Naib johan pertandingan pancing kg temiang,..tewas hanya 2 min saja dgn No 1

Tahniah Din siputeh dengan kemenangan tempat ke 2 Pertandingan Memancing di Kampung Temiang pada 19dec2010 dengan hadiah berupa wang tunai rm1000 menjadi gengaman din seputih apa bila seekor ikan keli berat 3.34kg berjaya beliau naikkan...


Sebenar nya, Kalau ikutkan Din dah menang pun tempat pertama, tapi ni lah dikatakan kalau belum masa tamat jangan lah barangan lagi tempat pertama, din ditewas kan 2min saja lagi masa tamat oleh Usop waja yang berjaya menaikkan ikan patin seberat 4.03kg
ini lah pot pilihan Din...kelihatan abg ipar beliau che mat serta anak buah beliau turut menemani...
Anak2 buah Din menikmati chow keow teow dan berbagai juadah lagi di gerai tempat pertandingan memancing..
Din hampir tercekik asap rokok apabila pancing orang sebelah menjerit...dan kelihatan ditengah kolam air beralun...berdebar-debar lagi bagi din...takut tewas..
Din menaikan nafas lega apabila berat ikan keli sebelah kurang berat dari ikan beliau dapat.
Ikan keli din yang ketiga berjaya dinaikkan..
Umpan yang digunakan din ialah cacing...
Kalau kita perhati papan keputusan pertandingan memancing...cuba lihat bahagian usop waja..beliau berjaya menaikkan ikan pada 12.58pm, iaitu lagi 2min masa tamat iaitu pukul 1.00pm.Kalau tidak sudah tentu rm2000 dalam tangan din..nak buat mcm mana din..dah tak de rezeki...
Diantara pemenang2 Tempat pertama, kedua dan ketiga...
Ni dia cash rm1000 atas kemenangan tempat ke 2...Tahniah Din..

hadiah2
Tempat Pertama : RM2000
Tempat keduan : RM1000
Tempat Ketiga : RM500

KPAS mengucapkan Tahniah din....

Sekian terima kasih...

bravodioskebasta..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...