Memuatkan ...

iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Tempoh 2Jun2013 - 2dec2013, Info : Hubungi Dira 016 549 2627 Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 12 Januari 2011

XTVT Pancing KPAS Aizad and geng di Sungai Banting Selangor....Layannnnnnnnn..

Destinasi : Sungai Banting
Banting, Selangor
Masa : 1400Hrs – 1900Hrs

Hajat dihati nak mancing udang galah. Tapi udang x makan.. jadi lebih baik pancing ikan. Ikan memang banyak lompat - lompat cam ikan DBI Sg Kinta. Tapi ni bukan DBI beb.. semua patin. DBi seko pun tak Nampak bayang.
Port memang cantik. Kalo nak p kene tengok jadual air pasang surut kalo tak baling kat lumpo je la.

Tengok tu ikan lompat – lompat. Tapi hampeh susah beno nak makan.
Gambo yang mengukuhkan lagi yang port ni memang menarik. Otai – otai ni sume aku dah interview. Menurut mereka sungai ni memang banyak patin.. paling beso beliau pernah naik 8 Kg. Tengok rod yang dia guna pun kaso yop.
Mizi member pancing teman di daerah ini. Pancing berok ke yop he..he..
Nilah hasilnye keli Africa 1.++kg menggunakan umpan cengkerik. Ade agak dapat baung seko tapi x cukup spec. Jangan mara Mizi banyakkan latihan… He..he..he..


Update By Aizad KPAS...Yes Sir roger n out..

3 ulasan:

  1. salam.. bapa saya pun suka memancing...

    BalasPadam
  2. Hampeh sungai langat....!! Puluh-puluh kali aku dok mancing tak mengena pun!

    BalasPadam
  3. Boss sungai banting kat mana ni.. dah cuba google.. tapi tak jumpa.. any landmark?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...