Memuatkan ...

iklan (RM30 sebulan) - dibuka untuk satu lagi tapak

Tempoh iklan 1oct2013 - 1oct2014 Tempoh 18nov2013 - 18Dec2013, Info : Hubungi Dira 016 549 2627 Tempoh 2Jun2013 - 2dec2013, Info : Hubungi Dira 016 549 2627 Tempoh iklan 2may2013 - 2oct2013

Rabu, 12 Januari 2011

XTVT Pancing KPAS Aizad and geng di Sungai Banting Selangor....Layannnnnnnnn..

Destinasi : Sungai Banting
Banting, Selangor
Masa : 1400Hrs – 1900Hrs

Hajat dihati nak mancing udang galah. Tapi udang x makan.. jadi lebih baik pancing ikan. Ikan memang banyak lompat - lompat cam ikan DBI Sg Kinta. Tapi ni bukan DBI beb.. semua patin. DBi seko pun tak Nampak bayang.
Port memang cantik. Kalo nak p kene tengok jadual air pasang surut kalo tak baling kat lumpo je la.

Tengok tu ikan lompat – lompat. Tapi hampeh susah beno nak makan.
Gambo yang mengukuhkan lagi yang port ni memang menarik. Otai – otai ni sume aku dah interview. Menurut mereka sungai ni memang banyak patin.. paling beso beliau pernah naik 8 Kg. Tengok rod yang dia guna pun kaso yop.
Mizi member pancing teman di daerah ini. Pancing berok ke yop he..he..
Nilah hasilnye keli Africa 1.++kg menggunakan umpan cengkerik. Ade agak dapat baung seko tapi x cukup spec. Jangan mara Mizi banyakkan latihan… He..he..he..


Update By Aizad KPAS...Yes Sir roger n out..

2 ulasan:

  1. salam.. bapa saya pun suka memancing...

    BalasPadam
  2. Hampeh sungai langat....!! Puluh-puluh kali aku dok mancing tak mengena pun!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...